Ny i klubb

Nämnde tidigare idag på Instagram att jag har gått med i en klubb. Och inte vilken klubb som helst, Silent Witches Society. Det är verkilgen skönt att slippa klubbinbjudningar samt att man får en chans att lära känna nya personer i min målgrupp. Efter ett halvår som klubblös är det ett stort steg mot nya äventyr och att få börja knyta nya band med andra spelare. Känner en stor lättnad att det börja släppa med min sociala fobi, kanske inte helt men är på god väg.
Någon bild från intagningen har jag tyvärr inte, glömde starta Bandicam innan. Sådant händer ibland.😊
 
Kronos






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.