Ny header på G

Igår vart jag lite trött på att sitta vid skrivbordet. Det slutade med att jag kopplade datorn till TV:n och satt i sängen och grejade istället. Att ha en 42" skärm är rena lyxen. Den enda nackdelen var ju att musen krånglade lite, samt att det trådlösa tangentbordet jag har inte är det bästa. Men det duger tills jag skaffar mig ett bättre i framtiden. Datormusen kunde jag inte göra så mycket åt, ska inte klaga för det är världens bästa datamus jag någonsin har ägt.
Under kvällen flyttade jag dock tillbaka till skrivbordet. Kom på under kvälls promenaden med Freddie att jag har ju Photoshop CS6 på min äldre dator, som jag för tillfället inte använder så värst mycket. Så jag har Photoshop CS6 tills jag har råd med CC igen. Det är verkligen stor skillnad mellan de båda programen, saknar CC riktigt mycket. CC är smidigare och mycket enklare än dess föregångare. Ibland får man tänka till när det kommer till vissa specifika funktioner där CC har mer valmöjligheter än CS6.
Har trots saknaden pysslat lite med en ny header som jag tänker presentera för er när jag har förnyat mitt abonnemang hos adobe. Är i stort sett helt färdig, men känner att jag behöver peta lite i den med CC för att känna mig helt nöjd.
 
En liten sneak peak. 😊






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.