Ny bro till Firgrove

Pan
 
Den 12 juli när jag skulle rida tillbaka över bron till Firgrove upptäckte jag att även den hade fått sig ett helt nytt utseende. Det roliga var att jag inte upptäckte det när jag red över det till Steve, utan gjorde det när jag red tillbaka. En mycket rolig och förvånande upptäckt. Nu kanske man tar denna väg lite oftare än vanligt, speciellt nu när det är trevligare att rida över denna bro.






Delfina

Åhh, det såg jag också häromdagen och blev helt ställd, hade ridit över den både en och flera gånger utan att märka av förändringen. Det är jättefint där nu! :)

Svar: Eller hur.😄 Man blir lite chockad när man väl upptäcker det efteråt också.😊
Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Kul att den gjorts om, den har som känts lite bortglömd där mitt ute i vildmarken... Jättekul när SSO satsar på att göra om små saker som ändå tillför väldigt mycket. De nya teränghindrena är jättefina (även om jag skulle önska att det fanns lite fler färger på träet, likadant som jag skulle önska att de nya anslagstavlorna såg olika ut beroende på var de stod, tycker bl.a inte att rött passar in i FP eller Jorvikstallet... Men jag vet att det är som med brunnarna, det är väl typ samma föremål, och ändrar man något ändras det på alla (?, osäker))och jag är helt kär i de nya transporterna! Nu hoppas jag bara på att bilarna också görs om, särskilt med tanke på att den rosa bilen inte matchar hästtransporten. Ha det bra ❤️

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.