Hightower

I den nya uppdragserien med Nightdust där vi får träffa hela Madisons familj. Nämns deras efternamn som fick mig att tänka på en filmserie där en karaktär heter just Hightower. Undrar om Star Stable teamet tog namnet därifrån, eller om de gav familjen det av en slump. I vilket fall var det ett roligt sammanträffande.
För er som inte känner till filmserieren Police Academy (Polisskolan på svenska) så rekommenderar jag er att se dem. Det ruskigt bra och roliga filmer. Man slutar aldrig att skratta.
 
Här har vi Polisskolans alldeles egna Hightower.






Alanis Moonstrom

hahaha tänkte också på det lol

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.