Bloggutmaning: Dag 2

Bloggutmaningen finns att hitta här
 
» Vilka inlägg tycker du är intressanta att läsa? «
 
De mest intressanta inläggen att läsa är de som är analytiska. När man väger för och nackdelar med nya uppdateringar. Som mitt inlägg om det nya arabiska fullbodet. Eller när man bara uttrycker sina tankar och åsikter på lite djupare nivå. Långa inlägg överlag fångar mitt intresse.
 
Atlas, en liten ponny som klär i rosa.
 
» Vilka inlägg tycker du minst om? «
 
Väldigt korta inlägg som inte säger någonting som inte är intressant. Även inlägg där man är överdrivet negativ, samt där man bara klagar. Sådana inlägg är jag inget fan av, läser jag sådana inlägg slutar jag med en gång att följa personerna.
 
Pan






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.