Bloggutmaning: Ett uppdrag jag hoppas på

Utmaningen finns att hitta här
Huvuduppdrag är alltid något man hoppas på. Men något bortsett från det, får det bli  fortsättningen av Nightdust serien som har blivit väldigt spännande det senaste halvåret. Annars finns det inget uppdrag man går och väntar på just nu, eller som man vill ha.
 






Eva Bunnyland

Jag vill nog ha huvudstory och uppdragen med vildhästarna

Svar: Det är ruskigt spännande uppdrag😄.
Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Tilda Diamondfield

Hej!
Ny läsare här och jag såg att du hade stavat fel i din presentation. Absolut inget hat, menar inget illa :)

Svar: Hej!Det är absolut ingen fara😊. Nu ska det vara rättstavat😉.

Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.