Bloggutmaning: En funktion jag tycker är onödig

Utmaningen finns att hitta här
En funktion som jag kan hålla med alla om som är lite onödig. Fisket! Förstår inte varför Star Stable la till den funktionen och uppdrag. Visst är de roliga på sitt lilla sätt. Men vem orkar stå och fånga fisk i en kvart för att man inte får fisken på första nappet?
Jag är glad att jag är klar med dessa fiskaruppdrag, för att springa från plats till plats, och tillbaka igen. Det är inte så värst kul när man gör det samtidigt som man levlar hästen. Levlar man inte någon häst är det ändå relativt kul när man inte har något annat att göra.
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.