Bloggutmaning: Dag 6

Bloggutmaningen finns att hitta här.
»Är du utseendemässigt lik din karaktär i Star Stable Online?«
 
Både ja och nej. Hudtonen är det enda som stämmer med överenns med mitt riktiga utseende än resten. Jag är askblond som är min naturliga hårfärg, men har färgat mörkrött. Ögonen har jag försökt matcha med den färg jag har. Men tyvärr så erbjuder inte Star Stable Online blå/grå/grön ögonfärg. Vilket är lite tråkigt. Hoppas att de i framtiden erbjuder fler ögonfärger.
 
 
 
»Fem ord som beskriver din personlighet?«
 
• Lugn
• Kreativ
• Bekväm
• Ensamvarg
• Tidspessimist
 
Som person är jag lugn av mig och tycker om att skapa bilder/designer. Ibland är jag så bekväm av mig att man kan kalla mig för lat. Jag umgås gärna med vänner och familj, mer har alltid föredargit att vara själv. Att inte passa tider gör mig stressad, därav är jag ofta 30 minuter till en timme i tid. Tycker inte om att slösa tid på annat när jag har kunnat göra något som varit viktigare.
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.