Bloggutmaning: Dag 5

Bloggutmaningen finns att hitta här.
 
» Vilka intressen har du förutom Star Stable Online? «
 
Fotografering, redigering och design har alltid varit ett stort intresse. Sitter gärna och pillar med något i Photoshop medan jag lyssnar på en ljudbok, musik eller bara har en film i bakgrunden. Pillar även lite med bloggdesignen emellanåt när några fixidéer dyker upp.
 
Sputnik
 
»Vilken är din favoritfärg, mat, film, bok och serie?«
 
Grönt och rosa har kommit att blivit mina favoritfärger de senaste åren. Gärna gammaldagsa nyansen av båda färgerna, samt babynyanserna. Annars kvittar det vilken nyans det är, bara det är grönt och rosa.

Min favoritmat är allt som har med kebab att göra, samt friterade kycklinglår med sweet chili sås. Mums... blir sugen av att bara tänka maträtterna.
 
Att rabbla upp alla mina favoritfilmer skulle kräva ett ännu längre inlägg, för jag har ingen som är min favorit bland favoriter. Men skulle jag nämna några så är de Captain America, Ghost Rider, Thor och Transformers några av dem.
 
Mina favoritböcker de i serierna The Mortal Instruments  av Cassandra Clarie och Game of Thrones av George R.R. Martin, eller Sagan om is och eld som Game of Thones serien också heter.
 
Bland mina topp fyra är Bones, House, The Bing Bang Theory och Supernatural. Reality blandat med komedi, fantasy och skräck.
 






Filipa

The mortal instruments är jättebra! ❤️

Svar: Absolut.😊

Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.