Äntligen!!

Lazaro
 
Denna veckas uppdatering bjöd på en stor överräskning förutom nya huvuduppdrag. Nämligen kläder jag har längtat efter. Det var inte speciellt länge sedan jag skrev som sago/medeltidakläder-och-utrustning. Dock blev det ingen utrsutning men lite kläder blev det ändå. Ett super snyggt set. Dock är mössen inte snygg till resten av outfiten. Hade gärna haft en liten smal krans med gröna löv istället, eller något annat som passar till kläderna. 
Nu väntar jag mer än gärna på medeltida utrustning till hästen. Ingen utrustning matchar så bra till kläderna, lite surt. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Skulle också vilja ha nya frisyer, det behövs nu när teamet bjuder på såhär fina kläder.






Filipa

Oh ja, tänk bara att få ha ett hår som fladdrar när man rider istället för att stå ut som en stel träbit... Sista gången jag kommer kunna kommentera på nästan en månad (tror iallafall det), så sköt om er ❤️

Svar: Förstår vad du menar. Skulle vara mysigt med en uppsatt frisyr med lite flätor.😊
Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Cecilia Gladefield

Är också kär i det nya druid setet.
Skulle vara riktigt kul med nya frisyrer som har en massa fina flätor. Tex fiskbensfläta, inbakad fläta, "kransfläta" och liknande :3 Tycker det är så fint och det skulle passa bra in på sago/ medeltida temat :D

Svar: Absolut, håller med till fullo.😊
Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.