Tips på inlägg?

Nu har jag bara inlägg där jag har små idéer, tankar på förbättringar. Känner dock att de kommer ta slut ganska fort innan jag hinner fylla på med fler nya tankar om jag skriver dem på en gång. EFtersom jag början skolan också så kommer tankar vara lite på annat håll, ska dock ändå försöka hålla bloggen så aktiv jag bara kan. Men då vill jag ha eran hjälp. Så har ni något tips på inlägg som ni skulle vilja läsa? Skriv gärna i kommentarerna. Det kan vara allt mellan himmel och jord, kom med hur många förslag ni vill så ska jag se vad jag kan göra.
 
Eros






Filipa

Om det kommer nya hästar får du gärna "betygsätta" dem, eller bara säga vad som var bra och vad som var sämre. Du får även gärna skriva om de olika uppdrag/storys du vill ha fortsättning på, och vad som enligt dig skulle vara en bra handling. Om du sett nån bra film IRL får du gärna tipsa, och om du har nåt roligt event med klubben får du gärna skriva om det och visa bilder (om du får tillåtelse såklart). Jag skulle också gärna vilja höra dina tankar om olika områden, vilket du tror kommer komma härnäst, vilka du hoppas på, vad du tänker om befintliga... Lite tankar, hoppas nåt är andvändbart! ❤️

Svar: Jättebra tips tack så mycket.😊
Viktoria Shadowhunter

Sigrid Winterdotter

Har typ samma problem, ehe

Svar: Kan vara så ibland. Men tycker ändå att du fyller ut din blogg riktigt bra ändå.😊
Viktoria Shadowhunter

Anonym

bäretta mer om dina hästisarrrrr

Svar: Absolut det ska jag göra.😊Är det bara info om hästarna du vill ha eller något annat du tänkte dig?😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.