Sommarbetet är över

I alla fall för mina hästar. De som jag kände att jag kommer rida fick flytta in i stallet igen, de andra fick flytta till hagen de gick i innan. Känns skönt att de flesta boxarna inte är tomma längre, dock finns det ju några tomma över. Men de är för de nya hästarna som kommer att flytta in i stallet under hösten.
 






Delfina

Vad skönt att hästarna fått komma tillbaka från sommarbetet. Själv har jag varit alldeles för slarvig med att ha mina hästar på bete ;)

Svar: Naw haha kan vara så ibland. De hästar jag hade förra året under sommaren fick inte heller något sommarbete.😜Men sen är det ju upp till var och en om de vill släppa ut alla hästar i hagen och bara ha en under sommaren.😉
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.