Nytt till hästarna

Satt igår och pysslade lite i photoshop. Har ju inte lagt till alla hästar i inlägget Mina hästar, så jag kom fram till att jag gör en liten remake med nya bilder och en helt ny mall. Så jag satt hela dagen sprang ut och in från hemstallet med diverse olika hästar med olika outfits. Räknade även ut att jag har 53 hästar exakt. Dock kommer inte alla 53 hästar synas i inlägget, för jag kommer ta bort urhästarna eftersom jag inte rider dem så ofta, plus att jag har Spirit, men honom vet ju alla hur han ser ut.
Jag kommer helt enkelt bara visa upp de vanliga hästarna. Förutom det har jag även kommit fram till att varje häst ska få sig ett eget inlägg om information om just dem. Och istället för att skriva alla på en och samma gång så tänker jag schema lägga dessa inlägg så det blir ett inlägg en gång i veckan. Då kommer hästarna ut i den ordningen som jag köpte dem, i den ordningen jag kommer ihåg vill säga.
 






Lovisa Westforest

Ett tips för att veta exakt i vilken ordning så kan du sätta dig på din starthäst och be någon inspektera dig, personen ser alla hästar förutom den du sitter på i rätt ordning :D

Svar: Ah vad smart. Ska be någon att göra det.😊
Viktoria Shadowhunter

Delfina

Sitt på starthästen när den andra personen inspekterar dig, då borde hästarna komma i rätt ordning :)
Vad många hästar det är att ta bilder på, haha. Jag har väl bara 20 eller 19 hästar, men det är nästan så att jag inte orkar göra det, även om jag funderat på det ett bra tag nu.

Svar: Absolut ska be någon att göra det någon dag. 😊Haha jo det blir ett evigt ut och in spring med olika hästar.😊 Men i slutändan lönar det sig.😊 Vill du göra det så behöver du inte göra som jag, det slutade med att jag satt i ca 5 timmar med mina hästar. Dela upp några i taget om du känner för det istället. 😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.