Inget internet hemma

På min Instagram ar jag skrivit om att jag inte har någon surf. Nu har jag absolut noll surf och jag kan inte ta och skriva något här på bloggen. Så denna helg kommer det vara tomt här. Men så fort jag kan ta med mig min dator till skolan och använda deras nät kan jag börja skriva på lite fler inlägg men de kommer troligen inte komma dagligen.
På fredag nästa vecka kommer jag äntligen ha nät hemma och då kan jag lägga ännu mer tid på bloggen. Men till dess så kommer det vara rätt så tomt.

Tar även åt mig av det kommentarer jag har fått av er om inlägg ni önskar. Så under de här dagarna så ska jag ta och sätta mig ner och anteckna lite inför framtida inlägg.
 
 






Filipa

Känn ingen stress med att uppdatera bloggen, ta den tid du behöver! 💗Försökte komma med lite förslag, men jag tycker det är så svårt att komma på tips 😂Ha det jättebra ❤️

Svar: Kan hålla med dig om att det är svårt att komma med tips.😊Absolut, ha det så bra du med.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.