Den sista lediga dagen

Idag är som sagt min sista lediga dag innan skolan sätter igång. Så de här dagarna och nästa vecka räknar jag med att det kommer vara en hel del flum, som jag kallar det eftersom dagarna inte innehåller några riktiga lektioner. Förstår hur lärarna tänker att eleverna så få lära känna varandra och gör en mjuk start. För min del föredrar jag att gräva er huvudet i studer på en gång, eftersom jag vill få det gjort så fort som möjligt. Har till och med i förberett ett tal som kommer vara på svenskan. Långt innan skolan ens har börjat.

Men sådant ska jag inte tänka på idag. Utan idag kommer jag ta det lugnt, spela lite och rent allmänt slappa. Vill njuta av min sista lediga dag.
 
Ett mysigt dressyr pass med Anteros.






Sigrid%20Winterdotter

NJUT MEDANS DU KAN

Svar: Det ska jag.😊
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Passa på att njuta! ❤️ På torsdag börjar skolan för mig, och jag som nyss kommit hem... När ska man få sätta sig ner och bara spela SSO i lugn och ro 😫😂Nädå, så illa är det inte! Har hunnit göra öppet hus och springa runt som en tok i Dino för att hitta arkeologiska fynd, får ju bara skräp... Ha det bra ❤️

Svar: Njöt så mycket som bara den.😊 Haha men då har du haft något att göra i SSO.😊 Är själv klar med allt så det enda jag kan göra nu är att levla hästar.😊
Åh vad kul att du börjar på torsdag. Önskar dig lycka till.😊❤
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.