Den nya hoppbanan

När det öppet hus i Jorvikstallet öppnades i onsdags, kom det även en ny tävling. När man har blivit van vid de gamla hoppbanorna i ridhuset, Marlys, och Lisas hoppbana blev den nya tävlingen en ren överraskning. Den nya tävligen var nämligen en ny hoppbana som är placerad i Jorvikstallets aréna. Hindren i banan är helt amazing!! Förutom vanlig rättuppstående hinder fick vi äntligen se två nya typer. Nämligen kors och trippelbarr. Nu saknar jag bara mur, grind och vattengrav.
 
Tantalos tyckte det var skoj att hoppa den nya banan.






Filipa

Jaa, nu hoppas jag på en "riktig" terrängbana med varierade hinder, upphopp, nerhopp, stor vattengrav (det är typ det roligaste terränghindret IRL, för jag menar, man blir ju blöt!!!😂) De nya stockarna är fina, men jag vill ha fler hinder, typ små "hus", och diken med stockar över. Fälttävlansnörden har talat! När jag ändå var inne på fälttävlan (till er som inte vet, i fälttävlan tävlar man i både dressyr, hoppning och fälttävlan), jag skulle vilja att ridhuset gjordes om, alternativt att det öppnade ett nytt, lyxigt ridhus. Framför allt dressyr-ridhuset skulle behöva göras om, det är ju helt fel proportioner! Hoppas verkligen att bilderna som kom med SC-erbjudandet inte bara var tillfixade, vill jättegärna att karaktären sitter ner i traven och att hästen verkligen trampar in under sig och på så sätt går i form! Och skänkelvikning, behöver jag säga/skriva mer 😵😱😍❤️! Det var mina tankar för idag, ha det så bra ❤️

Svar: Håller med dig fullständigt. Det är fortfarande mycket som teamet kan arbeta på och förbättra. Tids nog får vi tillslut det som en riktigt hästvärld erbjuder.😊
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Terräng ska det ju såklart stå när jag förklarar vad fälttävlan är, dressyr, hoppning och terräng! Oops...❤️

Svar: Sådant händer. 😊💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.