Dagarna räknas ner

Sakta men säkert kryper dagarna till enda och snart har jag internet igen. Som tur är så kan jag använda skolans nät och bibliotektets (märkte det igår att jag kunde använda bibliotekets nätet.). Då kan jag trots allt skriva lite här på bloggen och börja på lite inlägg som jag har på G. Men kan verkligen säga att jag verkligen saknar att ta ut mina pixelhästar på en mysig ridtur. 
 
Coral
 
Funderar även om vad som kommer i denna veckas uppdatering. Nya hästar? Uppdrag? Eller något annat. Själv hoppas jag på nya hästar eller något som ger en mycket spännande spelupplevelse. Det skulle behövas efter de sista två uppdateringar. Ta mig inte fel, jag tycker om varenda uppdatering, men det har blivit lite tråkigt nu de senaste veckorna. Så jag önskar mig en spännande upplevelse eller nya hästar. Hästar får man aldrig nog av.






Filipa

Jaa, vad kul att du snart får surf igen! 💗Har saknat dina inlägg.
Själv hoppas jag på fler hästar. Jag vill ha en flugskimmel arab, en isabell arab, en brun hanno, en apelkastad skimmel hanno (och helst lite mörkare än de senaste apelkastade hästarna, typ mer som den gamla oldenburgaren), en isabell hanno (om de får va det), en apelkastad brun hanno samt en linfux (gissa en gång: hanno! Japp, du gissade rätt!)Många hästar, och jag vet att de bara brukar släppa 3 åt gången, men önska kan man ju alltid 😂😊💗

Svar: Aw vad roligt att du saknar mina inlägg.😊Åh det var ändå många hannosar du önskar dig.😊 Själv önskar jag mig ett mörkbrunt svenskt varmblod, som likar fux hannon, men utan den vita hoven bak. Då liknar den en häst jag tycker väldigt mycket om.😊
Man kan alltid önsketänka.😉
Viktoria Shadowhunter

Daniela Silvergarden

Jag hoppas på fler färger på hannon då jag brukar vänta tills nya färger kommer innan jag köper en ;) om inte så får nog skimmeln flytta hem <3

Svar: Ah alla har sina metoder.😊 Men absolut vill man ha fler färger på hannosarna.😊
Viktoria Shadowhunter

Sigrid Winterdotter

Hade velat ha lite fler hannos eller araber :3

Svar: Absolut man kan aldrig få nog av dem.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.