Bloggutmaning: Dag 12

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
 
»Vart har du ditt hemstall och varför valde du det hemstallet?«
 
För närvarande har jag mitt stall i Firgrove. Flyttade dit strax efter att de hade renoverat den lilla byn. Firgrove byn är i sig unik i jämförelse med resten av Jorvik. De andra platserna där hemstallen är placerade är mer centrala, även Valedale. I Firgrove är det mycket lugnare, och otroligt mysigt med timmerhusen med de gröna taken. Hade Jorvik funnits i IRL hade jag lätt flyttat till Firgrove, bland alla gamlingar och vargar.
Som sagt i tidigare inlägg av utmaningen så tycker jag om lugn och ro, då är Firgrove ett perfekt val.
 
Phantomen
 
»Har du några förslag på förbättringar på områden som redan finns?«
 
Har spelat SSO i ett år och två månader snart. Så jag har inte varit med från början och sett hur Jorvik såg ut från början, förutom när jag spelade Star Star och Starshine Legacy för flera år sedan när jag bara var ett barn. Men just i mitt huvud så bryr jag mig inte så värst mycket, för jag var inte med när Star Stable Online lanserandes för snart 6 år sedan. Visst har jag sett hur spelet har utvecklats under min korta tid som spelare och ser framemot att se hur spelet kommer att utvecklas under de kommande åren. Och jag hoppas att de en dag kanske ger oss chansen att bo på De glömda hedarna, Sydhoven och i Månskärbyn.
 
»Vad har du för åsikter om uppdrag där ma får ändra om i miljön?«
 
Detta att man får ändra om i miljön är kul, men man kan inte påverka själv vart det ska hamna. Det är lite trist. Hade gärna vilja påverka vart saker och ting hamnar och att det inte ska vara så att det ska vara på exakt det stället där det ska vara. Hade gärna viljat flytta prylen några centimeter åt sidan eller bara vända på den för skojs skull.
Men i vlket fall så är uppdrag där man får ändra om lite i miljön en rolig grej, annars kvittar det.
 
Ajax






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.