Bloggutmaning: Dag 13

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Dina topp fem favoritkaraktärer i SSO?«
 
• Eremiten - För att han är som mig, en ensamvarg.
• Hawaii Jones - Älskar arkelogin med henne, plus att hon är super söt. 
 
»Topp fem minst omtyckta karaktärer?«
 
• Madison Hightower- Henne har jag inte tyckt om från första början, alldeles för mycket lek. Även om hon ser allvaret i fallet med Nightdust, så tar hon ändå för stora risker utan att tänka. 
• Professor Hayden - En som också är något av en ensamvarg, men en bitter sådan som gillar insekter och avgudar sin spindel Alberta. Skulle aldrig kunna stå ut att lyssna på Hayden när han gnäller.
 
 
Detta med att välja favoritkaraktärer och de som man inte gillar är svårt. Eller ja, favoritkaraktärer åtminstone. De som jag inte gillar fastnar direkt och glöms aldrig bort. Så är det i alla fall för mig. Trots det är det inte särskilt många som jag varken gillar eller ogillar. Det känns dock inte som när man läser en bok där man snabbt fattar tycke för vissa karaktärer, eller i filmer/serier. För denna del av utmaningen var jag tvungen att sitta och tänka efter vilka som jag gillar och tycker minst om. Tyvärr blev det bara två punkter på varje.






Delfina

Åh haha, jag som tycker att professor Hayden är lite charmig ändå. Madison står jag knappt ut med, det är väldigt jobbigt att hon alltid fattar så förhastade beslut.

Svar: Haha Hayden är det på sitt lilla vis.😊 Eller hur. Hade hon varit min unge hade hon inte fått gått ut på en månad.😅
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.