Bloggutmaning: Dag 10

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Har du några önskekläder och önskeutrustning du vill se i spelet?«
 
Försmaken vi fick förra veckan på vad SSO-teamet kan göra, har fått mig att hoppas att vi en dag kommer få tillgång till fler druid-sago-medeltida-kläder-och-utrsutning. För det är precis vad jag önskar och saknar i spelet.
 
Lazaro
 
»Har du några speciella vanor när det gäller kläder i spelet?«
 
Har inte några direkta vanor. Klär mig efter vad jag känner för att på mig både i IRL och i spelet, också beroende på vad det är för slags väder ute. Känner jag mig lite nere så tar jag på mig mörka myskläder. Är jag på bättre humör är det så ljusa kläder som möjligt i alla färger som gäller.






Delfina

Oh ja, kläderna som Star Stable släppte var jättefina! Hoppas de släpper utrustning också :)

Svar: Hoppas, hoppas 😊💗
Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Filipa

(Lyckades få tillgång till lite internet!) Hoppas de släpper ett matchande schabrak till druidklädrrna, och nya set. Är inte så mycket för färgglada sadlar och träns, så om det ska komma några hoppas jag på brunt (eventuellt med gröna detaljer, typ som på den gamla jarlasadeln fast i grönt) eller svart. Ha det bra ❤️

Svar: Sicken tur.😃Men absolut, hoppas dock på att det inte blir några engelska sadlar, eller western. Vill verkligen ha medeltida stil.😊

Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Sigrid Winterdotter - winterdotters.blogg.se

Alltså, jag har fullt sjå med att samla ihop alla nuvarande kläder jag vill ha, haha!

Svar: Haha förstår vad du menar.😄
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.