Bloggutmaning: Dag 16

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
 
»Har du några önskeuppdrag?«
 
 Har inga önskeuppdrag än fortsättning på de uppdrag som redan finns. Exempel, fortsättningen med Åskviggens Cirkel, Ricky med kampsporten, Hade varit trevligt att få en fortsättning på det som redan finns istället för helt nya uppdrag. Saknar uppdrag med Ricky lite.
 
»Vad är dina åsikter om temporära uppdrag som bara finns i spelet i cirka två veckor?« (Alla temporära som inte är högtidsuppdrag)
 
Tycker att det är en rolig grej som kommer en gång om året. Får man kläder från uppdrag som man annars inte får någon annanstans ger en liten exlusiv känsla.
 
En häst som inte fått sig ett namn ännu.






Lovisa Westforest

Hej! Jag hittade din blogg då Esme länkade till den från sin, och har följt den sen dess. Du är verkligen en jätteduktig bloggare som skriver tänkvärda inlägg :D
Jag läste på din Instagram att du inte känner dig på topp just nu eller har någon spellust, och jag ville bara säga att det är helt ok, tycker det är bra gjort ändå av dig att kunna lägga upp relativt långa inlägg från bloggutmaningen. Keep up the good work!
Kram Lovisa

Svar: Aw tack så mycket. Det värmer.💗Många kramar till dig också.💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.