Bloggutmaning: Dag 14

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Karaktärer du vill veta mer om?«
 
• Eremiten
  - Eremiten i sig är lite mystisk. Vad gör han ute på Sydhoven förutom att skydda vildhästarna? Hur kommer det sig att han bor där? Och     hur känner han Mr. Anwir? Den gamle mannen är mig en gåta.
 
• Avalon
  - En man påstås det som går runt vid sitt hus i Valdale i en mörk dräkt. Hans ansikte har ingen spelare någonsin har sett. Man vet inte         särskilt mycket om hans bakgrund. Vem är han förutom att vara Aideens Beskyddares mest kunniga druid?
 
• Fripp
  - Utomjordisk ekorre som känner till en hel del om ödesryttarna och ön Jorvik, men han säger inte mycket trots sin kunskap. Men vart         kommer han ifrån och vad är han föturom en färgstark ekorre?
 
 
»Har du några önskekaraktärer till spelet?«
 
Har inte Star Stable Online tillräckligt med karaktärer redan? Måste säga att jag inte har någon önskekaraktär. Är nöjd med de som redan finns i SSO. Dock önskar jag att Marly och alla hans syskon skulle  få sig en uppfräschning. 
 
»Tycker du att Star Stable ska lägaa till i spelet så att man ska kunna spela som kille eller ska det fortsätta att vara som det är nu?«
 
Detta är lite av en debatt bland spelare i Star Stable communityt. Och jag står inte på någons sida i den frågan, men jag kan uttala mig om mina tankar.
1) Spelet är baserat på en kvinnlig karaktär och i trailer till spelet säger de; Are you that girl? 2) Star Stable-teamet håller på att uppgradera spelet steg för steg samtidigt som de ger oss nya uppdrag, nya hästar, nya områden.
Så i dags lägget tycker jag inte att Star Stable ska ta det steget ännu. Kanske om några år, då kan jag tänka mig möjrligheten att välja kön. Men nu... nej, det tycker jag inte.
 
Esperanza






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.