Bloggutmaning: Dag 29

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
 
 »Hur många konton har du?«
 
Jag har för närvarande två konton. Ett konto där jag testade Star Stable Online och mitt Shadowhunter-konto som är mitt main-konto som jag skapade lite senare. Mitt andra konto heter Luna Lightningriver och finns på Icy Volcano.
 
»Om du har flera, har de olika stilar/syften?«
 
Nja, inte direkt kan man väl säga. Olika hårfärger men samma klädstil. Mitt andra konto har inget direkt syfte, utan det finns bara där om jag skulle vilja fortsätta på det.
 
Latona






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.