Bloggutmaning: Dag 25

Bloggutmaningen finns att hitta här 
»Vilka sociala medier är du med i och följer förutom bloggen?«
 
Förutom bloggen så finns jag även på Instagram under namnet sso.shadowhunter, finns även på Facebook. Dock uttalar jag ej om mitt riktiga namn då jag vill hålla det privat.
 
»Hur tycker du att Star Stable-teamet sköter sina sociala medier?«
 
Tycker absolut att Star Stable-teamet sköter sina medier bra. Önskar dock lite mer aktivitet. Lite trist att det inte händer mycket, förutom när de visar riktigt spännande sneak peaks på nya uppdateringar.
 
Dakota






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.