Bloggutmaning: Dag 24

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
 
»Vad är det bästa med communityt?«
 
Det bästa med communityt är att når ut till alla spelare. Skapa nya kontakter med andra , diskutera om de kommande uppdateringarna, spekulera vad som kommer hända efter uppdragen och teorier om tidigare händelser som inte finns med i spelet utan bara ha nämnts. allt detta är roligt att få läsa och få ta del av.
 
»Vad är mindre bra med communityt?«
 
Det jag tycker minst om i communityt är negativiteten omkring uppdateringarna. Främst när nya hästar släpps.(Vad jag har upplevt de senaste uppdateringarna.) Visst alla kanske inte blir nöjda. Men kan man helt enkelt bara gilla läget och hoppas på något bättre i nästa uppdatering? 
Skriv istället 5 fördelar och 5 nackdelar med uppdateringen och varför ni tycker så, istället för att klaga och ha en dålig ton eller vara rent av elaka. För i slutändan kommer man tillslut gilla det ändå även om man "hatade" det från början. Jag börjar bli riktigt trött på att läsa negativa saker omkring Star Stable Online.
 
Theseus/Theo






Alva Lionrock

Jag gillade verkligen inte att dem skulle uppdatera Startisarna från början... Men dem blev ju faktiskt jättebra!

Svar: Man kan absolut vara kritisk i början tills man får se uppdatering med egna ögon i spelet.
Viktoria Shadowhunter

Cecilia Gladefield

Kloka ord. Håller med i det du skriver ;D
Det hör med hannoveranarna var nästan komiskt då många hatade dem när de bara sett trailern men sedan i spelet blev alla kära i dem xD Bra exempel på att man får tänka igenom innan man bestämmer sin åsikt.

Svar: Eller hur.😊 Man behöver stanna upp och låta tanken gro innan man yttrar sig.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.