Bloggutmaning: Dag 23

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Förslag på förbättringar på funktionen?«
 
En grej som jag har hörde om i communityt för ett tag sedan fastnade i huvudet på mig. Nämligen att skulle kunna finnas anslagstavlor i spelet där klubbar kan lägga upp att de söker medlemmar, eller medlemmar som söker klubbar. Det skulle vara otroligt effektivt. Dessutom skulle det göra fler klubbar lättåtkomliga, sådana klubbar som inte står med i någon lista på facebook eller någon annanstans. Plus att reklam i globala chatten skulle minska.
 
»Vilken klubb är du med i och vilken inriktning har den?«
 
Jag är med i klubben Silent Witches Society i detta nu. SWS är ett gäng äldre spelare 16 och 18+. Någon speciell inriktning har vi inte (vad jag vet, kanske har missat det om det nu finns en inriktning i klubben.), men vi tycker om att hitta på saker tillsammans. Dock är inte klubben så speciellt aktiv just nu.
 
Min Lorenzo och min vän Feya Hayhill och hennes häst Farbror Olle. (för jag har ingen bild från klubben ännu).






Lovisa Westforest

Jag letar efter en klubb med lite äldre medlemmar (är själv 16) där man inte behöver vara jätteaktiv utan att bli utkastad. Jag har inte alltid tid att spela under vissa perioder men när jag spelar så vill jag gärna ha lite roliga människor att prata med! Tror du SWS skulle vara något för mig, och i så fall, vart kan jag ansöka? :D

Svar: Man kan inte exakt säga vad som passar för varje individ. Men gå inte på deras sida och läs reglerna innan du bestämmer dig för att ansöka.😊https://silentwitchessociety.wixsite.com/home
Viktoria Shadowhunter

Lovisa Westforest

Det låter som en helt toppen klubb, men vilken server finns den på? Har läst igenom allt på hemsidan men hittar tyvärr inget om det🤔

Svar: Klubben finns på Air Star. 😊
Viktoria Shadowhunter

Lovisa Westforest

Åh men vad bra! Tack så mycket för dina svar :D

Svar: Det var så lite så. 😊
Viktoria Shadowhunter

Sigrid Winterdotter

Vilken fin bild!

Svar: Aw tack så mycket. 😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.