Bloggutmaning: Dag 19

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Favorithästras i spelet?«
 
Tror att det inte är så svårt att lista ut en av mina favoritraser. Första bokstaven är H och den sista R. Vad tror ni?
Haha jo haflinger såklart! Den som syns mest av dem är Phantom/Phantomen. Det är han som är med på både header och profilbilden.
Mina andra favoriter är hannoveranhästarna (än har de inte flyttat in men snart så!) och den svartvita frisiska sporthästen som jag kallar Cupido.
 
 
»Hästras du önskar skulle få en ny version?«
 
Nu ska vi se... vilka raser vill jag se uppdaterade? Av de som finns kvar så tycker jag att Fjordingen förtjänar sig en uppdatering och andalusen. Det är två raser jag tycker väldigt mycket om i IRL, fina hästar och unika på sitt eget vis. Den förhoppningen jag på andalusen är att de inte ska likna lippin, den rasen förtjänar andra karaktärsdrag.
Hoppas att fjordingen får en något kortare hals (älskar fjordingars korta halsar) och ska se grov men ändå nätt ut. Det är trots allt en väldigt fin allroundhäst.






Cecilia Gladefield

Skulle också jättegärna vilja se en uppdaterad fjording :D <3 Kan aldrig ha för många ;))
Haflingers är också väldigt mysiga. Älskar deras manar och svansar i spelet, de ser så fluffiga ut :3

Svar: Hoppas att de uppdaterar fjordingen nästa år.💗Eller hur, så fluffiga och mysiga. 😊💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.