Bloggutmaning: Dag 18

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Vilka funktioner tycker du behöver uppdateras?«
 
Nämnde en funktion i den tidigare utamningen, säger samma denna gången också. En igga alla knapp (utom klubb och vänner). Det skulle vara den perfekta funktionen när man gör nya uppdrag som kommer med i veckouppdateringarna. Blir själv nästan ursinnig när folk är överallt, framför allt när de står i en och står så tätt runt den NPC som håller i uppdragen att man inte kan trycka på gubben.
Vill ju vänta så pass länge så det inte är så många som gör uppdragen, men har som sagt dåligt tålamod.
 
»Har du  några önskefunktioner?«
 
Jag skulle vilja kunna ta hand om hästen överallt och inte bara framför/runt hemstallen. Visst det är en pixelhäst som inte kan dö. Men tycker synd om den när den får springa runt och inte får i något i magen eller bli ompysslad. Jobbigast är när man inte är nära något hemstall när ikonerna blir illröda. Har ju mat, vatten, borste och hovkrats  i ryggsäcken. Varför kan jag då inte bara stanna på vägen och ta hand om min lilla pålle?
 
»Finns det någon funktion från ett annat spel som du vill se i SSO?«
 
De spel som jag spelar utöver Star Stable Online är The Sims 4 och Assassin's Creed. Det finns ingen rolig funktion i dessa spel som skulle passa Star Stable. Eller ja om ni inte vill de min gubbe klättra på väggar, mörda andra och samtidigt bildar en familj och bygga upp ett eget hus. En ganska rolig tanke, men det passar inte med SSO:s grafik eller målgrupp.
 
Eros






Alanis Moonstorm

sak från assassins creed jag skulle kunna tänka mig se i sso: ryttaren kan hoppa up på hästen bakifrån(som när en hoppar bock) och sätta i väg i galopp från stillastående. Yeehaw liksom


Svar: Ja juste nu när du säger det. Haha kommer inte ihåg det då jag främst spelar Black Flag och Syndicate, mina favoriter bland AC spelen. Men absolut håller jag med dig, det skulle vara rolig att kunna i SSO.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.