Bättre dag & ny hårfärg

Igår lade jag upp en liten post på Instgram där jag jag skrev att jag inte var på topp. Måste bara säga att jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår. Hände nämligen en liten grej igår som gjorde att jag blev både arg och lite besviken på livet. Men sådant händer och det kan man oftast inte göra något åt. Behövde verkligen en kort paus från allt igår. Reslutatet = Mycket gladare idag. Så jag har lagt stor tid på bloggutmaningen idag, i ett skrivblock där jag har antecknat så jag slipper sitta och tänka så mycket när jag väl ska skriva inläggen.
 
Cupido
 
Eftersom jag mådde så bra så kunde jag logga in och spela lite grann nu tidigt på kvällen. Fick sådan lust att byta hårfärg. Hade inte tillräckligt med star coins för det bruna håret så det fick bli det svarta. Har haft det svarta innan, då karaktären hade lite ljusare hudton. Vad tycker ni? Blev det bra?






Cecilia Gladefield

Passar fint ihop med sminket :3
Hoppas att idag blir en bättre dag <3 Kram

Delfina

Skönt att du mår lite bättre idag <3 Nya hårfärgen passar din karaktär jättebra!

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.